Національний банк вніс редакційні зміни до деяких нормативно-правових актів з питань захисту прав споживачів та уточнив вимоги до переддоговірного інформування споживачів та їх договірних відносин з надавачами фінансових послуг. Зміни зроблені на виконання Законів України “Про фінансові послуги та фінансові компанії” та “Про страхування”.

Національний банк України має повноваження на захист прав споживачів фінансових послуг і регулює поведінку банків та небанківських фінансових установ щодо їхніх клієнтів. Cпеціальний підрозділ, який цим опікується, – Управління захисту прав споживачів фінансових послуг.

Національний банк України виявив факт порушення вимог законодавства про захист прав споживачів фінансових послуг ТОВ "1 БЕЗПЕЧНЕ АГЕНТСТВО НЕОБХІДНИХ КРЕДИТІВ" (ЄДРПОУ 39861924). Про це повідомляється на сайті регулятора.

Колонка Людмили Усатюк, партнерки адвокатського об'єднання Investment Lawyer Group для ФІНОМ.

Національний банк запустив сайт з фінансової грамотності “Гаразд”.

Це безкоштовна онлайн-платформа, завдяки якій українці зможуть здобути рівень фінансових знань, достатній для ухвалення відповідальних рішень щодо персональних фінансів. 

Національний банк України пропонує до обговорення проєкт Положення про особливості укладення договорів страхування зі споживачами, яке має сприяти запобіганню порушенням страховиками прав і свобод споживачів. Про це повідомляється на сайті регулятора.

Національний банк України визначив додаткові вимоги до договорів про надання фінансових платіжних послуг, укладених небанківськими надавачами платіжних послуг та банками зі споживачами, в межах реалізації норм Закону України "Про платіжні послуги". Про це повідомляється на сайті регулятора.

26 липня стартувала Всеукраїнська інформаційна кампанія із захисту прав споживачів фінансових послуг "Знай свої права: кредити", яку проводить Національний банк України. Про це повідомляється на сайті регулятора.

14 лютого стартував другий сезон масштабної інформаційної кампанії з платіжної безпеки #ШахрайГудбай від Національного банку України. Про це повідомляється у Телеграм-каналі НБУ.

Мета кампанії – поліпшити обізнаність громадян про кібергігієну та сприяти формуванню культури безпечної поведінки у віртуальному просторі, а також нагадати про основні правила безпеки безготівкових розрахунків.